Facebook

Facebook 
      =========
ෆේස්බුක් යනු ලෝකය පුරා මිනිසුන් සම්බන්ධ වන ජාලයක් වන අතර එය පෘථිවිය ගෝලීය ගමක් බවට පත් කරයි. මෙම සමාජ ජාල දැවැන්තයා මාර්ක් ෂකර්බර්ග් සහ ඔහුගේ මිතුරන් විසින් දියත් කරන ලදී. වෙබ් අඩවි ප්රධාන වශයෙන් අරමුණු කර ඇත්තේ මිනිසුන් සම්බන්ධ කිරීම හෝ සමාජගත කිරීම සහ ප්රචාරණයෙන් ලැබෙන ආදායමයි. මෙම පත්රිකාව මූලිකවම ෆේස්බුක් පිළිබඳව විස්තර කිරීමට උත්සහ දරයි, අධ්යාපනික අරමුණු සඳහා එය භාවිතා කළ හැකි ආකාරය පිළිබඳ අවධානය යොමු කරයි. ෆේස්බුක් භාවිතා කරන්නන් මුහුණ දෙන ආරක්ෂක ගැටලු කිහිපයකින් ද එය ඉස්මතු කරයි. මෙම පත්රිකාව ප්රධාන වශයෙන් ශිෂ්ය ශිෂ්යාවන්ගේ අන්තර් ක්රියාකාරිත්වය, ෆේස්බුක් හි ශිෂ්ය සභාව සහ ෆේස්බුක් වෙබ් අඩවියේ ප්රතිඵලය නිරූපනය කිරීමෙන් ඉහළින් ඔවුන්ගේ අධ්යාපනයට ප්රයෝජනවත් වන්නේ කෙසේද යන්න මෙම අධ්යයනය නිර්මාණය කිරීම යුක්ති සහගත කර සාධාරණීකරණය කළ හැකි ය.

හැදින්වීම:
ෆේස්බුක් විසින් මාර්ක් ෂකර්බර්ග් සහ ඔහුගේ නේවාසිකාගාර හාර්වර්ඩ්හි ආරම්භ කරන ලදී. ඔහු ආරම්භයේදී හාවර්ඩ් ශිෂ්යයන් සඳහා ෆේස්මේෂ් නම් වෙබ් අඩවියක් ආරම්භ කළේය. වෙබ් අඩවියේ බොහෝ පරිශීලකයින් ආකර්ෂණය කරගත් නිසා ඔහු ෆේස්බුක් වැඩසටහන් ක්රියාත්මක කිරීමට පෙළඹුණි. මුලදී, මෙම වෙබ් අඩවිය භාවිතා කිරීම හාවර්ඩ් ශිෂ්යයන්ට සීමා විය. පසුව, මෙම වෙබ් අඩවිය ලැබුණු ප්රතිචාරය දකින විට, එය අනෙකුත් විශ්ව විද්යාලවල සිසුන්ටද ව්යාප්ත විය. 2009 දී මෙම වෙබ් අඩවියේ සේවාවන් 13 ට වඩා වයසින් මුහුකුරා ගිය අයෙකුට ලෝක ව්යාප්ත විය.

මෙම වෙබ් අඩවියේ භාවිතා කරන්නන් වලංගු විද්යුත් තැපැල් හැඳුනුමක් භාවිතා කරමින් ගිණුමක් නිර්මාණය කළ යුතුය. එක් පරිශීලකයාට වෙනම පැතිකඩක් ඇත, පරිශීලකයා පිළිබඳ පුද්ගලික තොරතුරු කිහිපයක් ඇත. පරිශීලකයින්ට ඔවුන්ගේ පැතිකඩ සංස්කරණය කිරීම, පින්තූර එකතු කිරීම, ඔවුන්ගේ බිත්ති මත තැපැල් කිරීම (මෙම බිතුපත පුද්ගලික වෙබ් අඩවිය මගින් සපයන ලද පෞද්ගලික ඉඩක් වේ.) එය පෞද්ගලික දැන්වීම් දැන්වීම් පුවරුවක් මෙන්, ආදිය), පණිවුඩ යැවීම (පණිවුඩ විකල්පය ඊමේල් හා ආරක්ෂිත සන්නිවේදන සබැඳියක් ලෙසය) හෝ ඔවුන්ගේ මිතුරන් නංවන්න (අර්ධ වශයෙන් විනෝදජනක සහ අර්ධ වශයෙන් වෙහෙසකර සිදුවීමක් ඔබ සිටින බව අන් අයට දැනුම් දීමට ඉඩ දෙන්න). පරිශීලකයන්ට ඔවුන්ගේ පැතිකඩ සඳහා පුද්ගලිකත්ව සැකසුම් රිසිකරණය කිරීමට ඉඩ ලබා දෙනු ඇත. එහිදී, ඔවුන්ගේ පැතිකඩවල අන්තර්ගතයන් ඔවුන්ගේ මිතුරන් විසින් පමණක් හෝ තෝරාගත්, අභිරුචිකරණය කළ කිහිප දෙනෙකුගේ පමණි.

ලියාපදිංචි වන ඕනෑම පරිශීලකයෙකුට මිතුරෙකු ලෙස සෙවීම සහ වෙනත් මිතුරෙකු එකතු කළ හැකිය, අනෙක් පුද්ගලයා 'මිතුරාගේ ඉල්ලීම' පිළිගනී. පරිශීලකයන්ට ඔවුන්ගේ සමීප මිතුරන්, පවුලේ අය, උසස් පාසැල් යහළුවන් වැනි අය ඔවුන්ගේ සමීප ක්රියාකාරිත්වයන් පිළිබඳව සොයා බැලීමට හැකිය. තවද, පරිශීලකයන්ට තම අවශ්යතා සඳහා කණ්ඩායම් නිර්මාණය කිරීමට හෝ එකතු කිරීමට අවසර ලබා දී ඇත.

පරිශීලකයන්ට 'සිදුවීම්' නිර්මාණය කිරීමට සහ ආර්එස්එෆ් විකල්පය සමඟ සබැඳි ඇරයුම් එවීමෙන් සංවිධායකයා ඔවුන්ගේ කාර්යයන් සාර්ථක කර ගැනීමට කාර්යක්ෂම හා සරල මෙවලමක් සපයයි!

ෆේස්බුක් ද දැනුම්දීම් සපයයි. විවිධ වැදගත් සිදුවීම්, රැස්වීම්, දින දර්ශන ආදිය ගැන පරිශීලකයින්ට මතක් කර දෙයි. මෙම අතුරු මුහුණත පරිශීලකයින්ගේ අනන්යතාවයේ සටහන් කර තිබේ නම් පරිශීලකයින්ට දැනුම් දෙයි. ෆේස්බුක්, කැලැන්ඩරයේ සහ ඔරලෝසු යෙදුම් සඳහා ෆේස්බුක් සපයයි.

ෆේස්බුක් නව සන්නිවේදන ක්රමයක් පමණක් නොව, ඉගෙනීම හා ඉගැන්වීම සඳහා ද නව ඩයස් ලෙස පෙනී සිට ඇත. දියත් කිරීමේ තාක්ෂණය සමඟ ෆේස්බුක් සියළුම ජංගම දුරකථන, ටැබ් සහ පරිගණක වල සහාය දක්වයි. මෙය සැබැවින්ම ෆුබු ලෙසින් ඉගැන්වීම් වේදිකාවක් බවට පත් කර ඇති අතර අපට ද්රව්ය බෙදාහදා ගැනීම, සාකච්ඡාව, තරඟ පැවැත්වීම සහ ඇගයුම් සිදු කිරීම සහ ඊට පෙර අවශ්ය වන්නේ පූර්ව පුහුණුව අවශ්ය නොවේ.  වයස්ගතවූවන් සඳහා පාසැල් යන ළමුන්ගෙන් පැවතෙන ළමයින්ට ෆේස්බුක් භාවිතා කරන්නන් වුවද, යෞවන යෞවනියන් සහ විද්යාල සිසුන්ගේ අනුපාතය සැලකිය යුතු ලෙස විශාල වේ. මේ සඳහා හේතු සාධක වන්නේ, අලුතෙන් වර්ධනය වන නව මුහුණුවරකින්, නිර්දෝෂී සැඟවී, අනුන්ගේ අනන්යතාවන්, මිත්තෝ සහ කිකිත්සක කටයුතු හැරුණු කොට අනන්යතා සලකුණු කිරීම යනාදියයි. දිනකට විදුහල්පති තරුනයෝ වැය කරන කාලය මත පදනම්ව නිර්මාණය කරන ලද ව්යාජ ස්වරූපය, ඔවුන් FB ක්රියාත්මක කරන්නේ කෙසේද සහ ඇයි ද එම අවසාන ප්රතිඵල ද නිරූපනය කරයි .

සිසුන් හා ගුරුවරුන් දෘෂ්ටි කෝණයෙන් පෙනෙන පරිදි ෆේස්බුක් සමාජ ජාලයක් ලෙස කාර්යක්ෂම ලෙස භාවිතා කළ හැකිය; ශිෂ්යයින්ට පාඨමාලාවක් ලෙසත්, උද්යෝගිමත් ලෙස සහභාගී වීම සඳහාත්, ශිෂ්යයින්ගේ ආධ්යාත්මික තෘප්තිමත් භාවය සඳහාත්, ස්වයං අභිමානය හා ධෛර්යය වර්ධනය කර ගැනීම සඳහාත් සිසුන් FB මගින් අදහස් කරන අතර, විවිධාකාර දක්ෂතා එළිදැක්වීම, විවිධාකාර ඉගැන්වීම් පැහැදිලි කිරීම, සිසුන්ගේ අපේක්ෂාවන්ගේ තත්වය අනුව යාවත්කාලීන කිරීම හා යාවත්කාලීන කිරීම,. තවත් කෝණයක ප්රවේශයක් වන්නේ ෆේස්බුක් හදිසි වැටහීමට අමතරව සිසුන්ගේ විශ්වසනීයත්වය මත පදනම් වූ ස්වයං හෙළිදරව් කිරීමේ උපදේශකයින්ගේ වැඩ වර්ජනය කැණීම සඳහා යොදා ගත හැකි ආකාරයයි. පරිගණක විද්යාත්මක තොරතුරු ලබා දෙන ගුරු හෙළිදරව් කිරීම්වල සාරය විශ්ලේෂණය කරන මෙම ආරාධිත පර්යේෂණ ක්ෂේත්රයේ අධ්යයනයන් සිදු වෙමින් පවතී. ෆේස්බුක් සමග ෆෙඩරල් සංසදයට සම්බන්ධ වීම සඳහා ෆේස්බුක් බොහෝ විට වටිනා වත්කමක් විය හැකිය. සොයාගැනීම්වලින් පෙන්නුම් කරන්නේ අද්විතීය සැළකිල්ලට භාජනය වන ස්වයං විචාරන ප්රවණතාව අන්තර්ක්රියාකාරී සැසි තුළින් සිසුන්ට ඵලදායී ඉගෙනීම සඳහා උත්තේජනය කළ හැකි බවයි

අධ්යාපනික අරමුණු සඳහා යොදා ගැනීමට පෙර, FB අධ්යාපනික ආයතන සමග සම්බන්ධ වීමට පූර්ව ලියාපදිංචි වීම, සමාජයීයකරණය හා අනෙකුත් ශිෂ්යයන් සමඟ ඒකාබද්ධ වීමට පෙර සිටම භාවිතා කරනු ලබන FB. සමාජ ජාලයේ පරිණාමය, ජනතාවගේ ක්ෂිතිජය, විධායක නිලධාරීන්ගේ FB හි අවශ්යතාවයන්, ඉදිරි කාලයේ දී කැම්පස් ජාලකරණය පිළිබඳ සිය අපේක්ෂාවන්, සහ පරිසරය අධ්යයනය කිරීම අතර සම්බන්ධය සමඟ සමපාත වේ. [8] ඉගෙන ගැනීම හැරෙන්නට, එය තත්පර කිහිපයක් තුල මිලියන ගණනකගේ අවධානය යොමු කරන සමාජ කාරනයක් පැතිරීම සඳහා බලවත් මාධ්යයක් ලෙස ක්රියා කරයි. මෙම න්යායන් සමඟ තවත් බොහෝ න්යායන් සමඟ කටයුතු කරන අතර ප්රායෝගික හැකියාවන් සඳහා විශ්ලේෂණයක් සිදු කරයි .

සාමාන්ය අධ්යයනවලට අමතරව, ෆ්රීෂල් වාර්තාවන් පවසන්නේ, ඇතැම් එස්එන්එස් (ඇත්ත වශයෙන්ම FB) ඇතුළත්ය. සංඛ්යාලේඛන, සමීක්ෂණ, ප්රශ්නාවලිය යනාදී වශයෙන් SNSs විවිධාකාර හැඟීම දැන ගැනීමට උපකාර කරයි. ඉහත සඳහන් කළ පරිදි, ඒවායේ හැකියාවන්, නවෝත්පාදනයන්, අවශ තාවය, භාවිතයන් සහ අභිප්රාය පිළිබඳ අදහසක් ලබා ගත හැකිය. SNSs යම් යම් අඩුපාඩු තිබුණත්, ඔවුන්ගේ ප්රතිසංස්කරණ හා සම්පත් ඔවුන්ගේ පරිහරණය අතිශයින්ම ප්රබවයක් බවට පත් වී ඇති අතර, දැන් එය ඉතා බහුල බවට පත්ව ඇත. අනේවාසික ජනප්රියත්වයක් ඇති ෆබ් ෆේස්බුක් සමහරක් ස්වයං ප්රකාශනය, විනෝදාස්වාදක, සම්බන්ධතා, දෘශ්ය වානිජමයභාවය, සියලු ආකාරයේ ගෝලීය යාවත්කාලීන කිරීම්, මාධ්ය ඉවත්ව යාම, නිත්ය අයිකන නිතිපතා යනාදියයි.

විනෝදාස්වාද සහ අධ්යාපනික වේදිකාවට පමණක් නොව, ෆුබිය හරහා ලොව පුරා පර්යේෂකයන්ට මානසික ආකල්පය, විශේෂයෙන් ශිෂ්යයින්ගේ, අවපාත යොමු කිරීම් පිළිබඳ අත්හදා බැලීම් සිදු කරනු ලබයි. කිසියම් පුද්ගලයකු හෝ පුද්ගලයකු පිළිබඳව තමා / ඇයගේ පෞද්ගලික මතය ප්රකාශ කළ පුද්ගලයෙකු වෙත ළඟා වීමට යම් උපාය මාර්ග තිබේ. දැන් එය නැගීසිටීමේ ගැටලුවක් බැවින්, මෙම මාතෘකාව සාකච්ඡා කිරීම වටී . ෆේස්බුක් සහ එහි භාවිතාකරුවන් පිළිබඳ ගණිතමය අත්හදා බැලීමක්, එකිනෙකා අතර දුර්ලභ ගණයේ ප්රතිශතය, චැට් කිරීම වැනි විවිධ අරමුණු, මිතුරන් සොයා ගැනීම, සැඟවුණු, වැඩ සහ සිදුවීම් සිහිකැඳවීම, බහුමාධ්ය හුවමාරු කිරීම, ක්රීඩා, ව්යාපාර සහ තවත් බොහෝ දේ . මෙලෙස, FB බිත්ති හරහා සිසුන්ට පහසුවෙන් සම්බන්ධ කරගත හැකි සබඳතා පවත්වා ගෙන යා හැකි අතර, එය අහෝසි කිරීම සහ නව සබඳතා සාමාන්යයෙන් පමණක් නොව වෙනත් ආයතන සමඟද සම්බන්ධ කරගත හැකිය. සිසුන් සැලකිලිමත් වන පරිදි, ඉගැන්වීම සහ ඉගෙනීම යන දෙකම පිළිබඳ තොරතුරු හුවමාරු කර ගත හැකි අතර, ඒවා පොත් තැබීමෙන් වඩා ප්රායෝගිකව වර්ධනය කළ හැකිය. එය අනිවාර්යයෙන් ම අන්තර්ජාලයට පිවිසිය හැකි මාර්ගයක් හඳුන්වා දී ඇත

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSS8X54-PUsZBG3dGKIjT3eqsNpN-HERvBQ4MVw_OrCvban6QZXTw
ඉහත රූපය ෆේස්බුක් පැතිකඩෙහි වේ.

ජාලකරණ කටයුතු සඳහා ෆේස්බුක් භාවිතා කිරීම:
ලොව විශාලතම භාවිතා කරන වෙබ් අඩවිය වන මෙම ජාලකරණ යෝධයා ලොව වටා මිලියන 900 ක් පමණ මාර්ගගත රථවාහන ප්රමාණයක් පවතී. මෙම වෙබ් අඩවිය ජාලගත කිරීම සඳහා වේදිකාවක් පමණක් නොව, අධ්යාපනය වැඩිදියුණු කිරීම, ප්රවෘත්ති වැඩි දියුණු කිරීම, ව්යාපාර ප්රචාරණය සහ ප්රවර්ධනය කිරීම ආදිය සඳහා ද ප්රයෝජනවත් වේ. මෙම ජාලය මගින් සපයන ලද විවිධ යෙදුම් හේතුවෙන් එය පාහේ පැතිර තිබේ.

GLOBAL CLASSROOM ලෙස ෆේස්බුක් භාවිතා කිරීම:
ෆේස්බුක් භාවිතා කිරීම ලොව පුරා සිටින සිසුන්ට ඉතා හුරුපුරුදු වීම නිසා අද බොහෝ ගුරුවරුන්ගේ හැඟීම් ඇති බව නිසැකය. ගුරුවරුන් සහ ශිෂ්යයන් ෆේස්බුක් මිතුරන් බවට පත් විය හැක. ඒ ආකාරයට ගුරුවරුන් තම ශිෂ්යයන් ගැන පෞද්ගලිකව දැන ගත හැකිය. පංති කාමරයේ සරිලන නොවිය හැකි ශිෂ්ය ගුරු අන්තර් ක්රියාකාරිත්වය අන්තර්ජාලය ඔස්සේ ලබා ගත හැකිය. ගුරුවරුන්ට හා සිසුන්ට ඔවුන්ගේ බිත්තිය මත අධ්යයනය සම්බන්ධ වීඩියෝ සහ ලිපි පළ කිරීමට, අනෙක් සිසුන් බැලීමට හා ඉගෙන ගැනීමට හැකිය. සිසුන් සහ ගුරුවරුන් ෆේස්බුක් යහළුවන් නම්, සිසුන්ට ඕනෑම අවස්ථාවක සැකෙන් තොරතුරක් ලබා ගත හැකිය. ෆේස්බුක් වෙත පැවරුම් සඳහා ඉදිරිපත් කරන මාතෘකා සහ දිනය ෆේස්බුක්හි නම්, එය කාර්ය මණ්ඩලය හා ශිෂ්යයා සඳහා පහසු වනු ඇත. මෙම ජාලකරණය, දේශනාකාරයා සහ දේශනා කළ හැකි අතර අද දින පංති කාමරවල නොතිබිය හැකිය.

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQXfXWpQFLMswGgkIzEXGEd0oNeZrPI7lcUH4wy094nMH30wiZAtAThis ෆේස්බුක් එකේ බිත්තියේ ලිවීම මගින් ජාලකරණය ලිහිල් කරන්නේ කෙසේදැයි පෙන්වයි

ශිෂ්යයෙකු ලෙස ෆේස්බුක් භාවිතා කිරීම:
සිසුන්ට එකිනෙකාට උපදෙස් ලබා ගත හැකි ෆේස්බුක් තුළ සබැඳි ෆෝරමයක් හෝ කණ්ඩායමක් නිර්මාණය විය හැකිය. එවැනි කන්ඩායම් කණ්ඩායම් ක්රියාකාරකම් හා ඒකාබද්ධ අධ්යයනයන් සඳහා සිසුන්ට ඉතා අන්තර්ක්රියාකාරී හා ප්රයෝජනවත් විය හැකිය. කිසියම් සිසුවකුගේ නව නිර්මාණාත්මක අදහසක් ඕනෑම ආකාරයක අයෙකු සමඟ හුවමාරු කර ගත හැකිය. තම විෂය හෝ යම් පැවරුමක් පිළිබඳ ඕනෑම මාතෘකාවක් පිළිබඳව සාකච්ඡා කිරීම මාර්ගගතව සිදු කළ හැකි අතර අනෙක් සිසුන්ට හොඳ සහභාගීත්වයක් ලබා ගත හැකිය.

විවේචනාත්මක අදහස්:
විචාරකයන් කෙසේ වුවද සිසුන් හා ගුරුවරුන් ෆේස්බුක් මත 'මිත්රයන්' නොවිය යුතු බව ගුරුවරයා සහ ගුරුවරයා අතර ඇති සම්බන්ධය සම්පූර්ණයෙන්ම වෙනස් වන බැවිනි. ගුරුවරුන් හෝ ශිෂ්යයන් මෙම සබැඳි මිත්රත්වයෙන් උපයෝගී කර ගැනීම හෝ ප්රයෝජනයට ගැනීම ප්රයෝජනවත් බව ඇතැම් අය පවසති. ඇමරිකා එක්සත් ජනපදයේ මිඩ්වෙස්ටර්නර් විශ්ව විද්යාලයේ ශිෂ්යයන් විසින් Kirschner සහ Karpinski විසින් පවත්වන ලද සමීක්ෂණයකින් හෙළිවී ඇත්තේ ෆේස්බුක්හි සිටින කාලය සිසුන්ට ෆේස්බුක් භාවිතා නොකරන වඩා අඩු GPA බවය. මෙම ශිෂ්යයින්ට GPA අඩු වී ඇති එකම හේතුව මෙය විය නොහැකිය, මෙයද එයට හේතු විය හැකිය. ලෝකයේ බටහිර කොටසෙහි මෙය සත්ය විය හැකිය. එහෙත් ෆේස්බුක් හා GPA භාවිතා කිරීම සම්බන්ධව ලෝකය නැගෙනහිර විශ්ව විද්යාලවල උද්වේගකර අධ්යයනයකින් තොරව පෙන්වයි.

ෆේස්බුක් මත ආරක්ෂිත තර්ජනය:
ෆේස්බුක් වල පෞද්ගලිකත්වයේ තර්ජනයක් හැම විටම පවතී. නීති විරෝධී මිනිසුන් විසින් ව්යාජ හැඳුනුම්පත් භාවිතය වැඩි කිරීම සමඟ ෆේස්බුක්හි තවත් ආරක්ෂක තර්ජන පවතී. එහෙත්, ශිෂ්යයන් පිළිබඳව කළ අධ්යයනයකට අනුව, ඔවුන්ට සැබෑ තාත්වික ආරක්ෂිත ගැටළු වලට මුහුණ නොදෙනු ඇත (නිදසුනක් වශයෙන්, ෆේස්බුක් භාවිතා කිරීම නිසා ආගන්තුකයන් අමුත්තන් හෝ මාර්ගගතව හෝ සැබැවින්ම ලෝකයේ සිටින අයෙකු ලෙස). එසේම, ෆේස්බුක් වෙබ් අඩවියේ හෙලිදරව් කර ඇති ඔවුන්ගේ අනන්යතාව පිළිබඳව ශිෂ්යයින් විශාල ප්රමාණයක් නොසිටිති.

විවිධ කාර්යයන් සඳහා ෆේස්බුක් භාවිතා කරන සිසුන්:
සස්ට්රා විශ්වවිද්යාලයේ ශිෂ්යයන් දෙසිය පනස්දෙනෙකු පිළිබඳ ප්රශ්නාවලියක් මගින් සමීක්ෂණයක් පවත්වන ලදී. පහත දැක්වෙන ප්රශ්න විමසූ අතර සිසුන්ට කෙටියෙන් පිළිතුරු දීමට ඔවුන්ගෙන් ඉල්ලා සිටියහ.

නම:

වයස:

ස්ත්රී පුරුෂ භාවය:

ඔබ ෆේස්බුක් සඳහා වැය කරන කාලය:

ඔබේ ලකුණු%:

ඔබ අන්තර්ජාලය භාවිතා කරන පැය ගණන:

ෆේස්බුක්හි ඔබ කරන ක්රියාකාරකම්:

ෆේස්බුක් අධ්යාපනයේදි භාවිතා කළ හැකිද? ඔව්

එසේ නම්, කරුණාකර විස්තර කරන්න:

නැත නම්, කරුණාකර විස්තර කරන්න:

ෆේස්බුක් ඔබේ ශාස්ත්රාලිකයින්ට කුමන ආකාරයකින් හෝ උදව් කරයිද?

ෆේස්බුක් භාවිතය ඔබේ අධ්යයනට බලපායිද?

ෆේස්බුක් ගෝලීය පන්ති කාමරයක් ලෙස භාවිතා කළ හැකි: ඔව් / නැත

එසේ නම්, කරුණාකර විස්තර කරන්න:

නැත නම්, කරුණාකර විස්තර කරන්න:

ෆේස්බුක් ශිෂ්ය ශිෂ්යාවක් ලෙස භාවිතා කළ හැකි ද? ඔව් / නැත

එසේ නම්, කරුණාකර විස්තර කරන්න:

නැත නම්, කරුණාකර විස්තර කරන්න:

පහත ප්රතිඵල ලබා ගන්නා ලදි. ෆේස්බුක් අධ්යාපනයට භාවිතා කළ හැකි බව සිසුන්ගෙන් 86% ක් ප්රකාශයට පත් කළ අතර ෆෝබ්බුක් ඔවුන්ගේ විද්වතුන් සඳහා උපකාර කරන බව 64% ක් පැවසුවේ ෆේස්බුක් ඔවුන්ගේ අධ්යයනවලට බලපෑම් නොකරන බවයි. ඔවුන්ගෙන් සියයට 68 ක් මෙම ජාල වෙබ් අඩවිය ගෝලීය පංති කාමරයක් ලෙස භාවිතා කළ හැකි වන අතර, 83% ක් පවසන පරිදි ජාලකරණ යෝධයෙකු ශිෂ්යයෙකුගේ උපදෙස් පරිදි භාවිතා කළ හැකිය.

නිගමනය:
අප දන්නා පරිදි, කාසියකට පැති දෙකක්, මිථ්යා කථාවක් හා පොළොවේ සෑම දෙයක්ම දක්නට ඇත. සෑම දෙයක්ම එහි වාසි සහ අවාසි ඇත. එබැවින්, ෆේස්බුක්, නිසි ලෙස භාවිතා කළ හොත් අධ්යාපනික මෙවලමක් බවට පත් කළ හැකිය. එහෙත්, ෆේස්බුක් හි පැය හයකට වැඩි කාලයක් ගත කළ සිසුන්ට අධ්යයනයන් සඳහා උනන්දුවක් නැති වී ඇති අතර, අවසානයේදී, ඔවුන්ගේ GPA අඩු විය. එහෙත් ෆේස්බුක් හි අධ්යාපනික මෙවලමක් ලෙස ෆේස්බුක් භාවිතා කිරීම ආරම්භ කළහොත් ෆේස්බුක් වෙබ් අඩවියේ ඇති අවාසි එහි අවාසි විය හැකිය. අවසාන වශයෙන්, මෙම අධ්යයනය අධ්යාපන හා ශාස්ත්රීය කටයුතු සඳහා විශේෂ අවධානයක් යොමු කරමින් ෆේස්බුක්හි නැගී එන අදියර ඉදිරියෙහි ඉදිරියට යමින් පවතී. එමනිසා මෙම ලිපියෙන් ෆේස්බුක් හි අධ්යාපනික ක්රියාකාරකම් පිළිබඳ අනුභූතික හා න්යායාත්මක පරීක්ෂනයක් ඇති කරයි. The Light..

Comments

Popular posts from this blog

අන්තර්ජාලයේ වාසි, අන්තර්ජාලයේ අවාසි

පවුල

ක්‍රිස්තු පූර්ව 5000ටත් එහා ඇදෙන අසභ්‍ය රූ කලාවේ ඉතිහාසය